Nešto genijalno, kreativno i totalno jedinstveno! Jan je totalno izbezumljen od sreće kada će na likovni:)))) Sve tete kreativke su bajkovite!

Tihana Koršić

Radionice za djecu od 1 do 2 godine

Ova je radionica osmišljena za djecu od 1-2 godine.

Važnost ovakvog tipa radionice je upoznavanje male djece s aktivnostima koje odgovaraju na njihove potrebe za stvaranjem i učenjem.

Djeca se uz pomoć roditelja upoznaju s likovnim izražavanjem te manipuliranjem predmetima. Susreću se s mnoštvom materijala i postaju svjesni svojih mogućnosti. Mala djeca na ovoj radionici stječu nova znanja i potiču svoju znatiželju koja je najvažniji pokretač njihovog djelovanja. Razvijaju se na kognitivnom planu jer u poticajnom okruženju i ponuđenim aktivnostima stječu korisna znanja.

Ova je radionica vrlo važna jer kod djece razvija razne vještine. Uz rezanje, bojanje, crtanje, modeliranje, djeca uče i o bojama, oblicima, prostoru i prirodi. Dobivaju mogućnost za vlastito djelovanje, a samim time i potrebu da djeluju.

Radionica za najmlađe razvija samostalnost kod male djece i omogućava im donošenje odluka, što je bitan čimbenik za razvoj samopouzdanja i pozitivne slike o sebi. Također, djeca se u ovoj dobi počinju družiti i razvijati i na socijalnom planu, a ovo je jedan od najboljih načina da razvoj teče u pravom smjeru.

Roditelji dobivaju priliku da kvalitetno provode vrijeme sa svojom djecom, dobivaju nove i nepresušne ideje za igru s djecom kod kuće, a međusobnim druženjem dobivaju priliku za razmjenu iskustava.

Dolasci su mogući jednom ili dva puta tjedno.

Radionice za djecu od 2 do 10 godina

GODIŠNJA RADIONICA namjenjena je djeci od 2 do 10 godina, podijeljena je u etape, a sastoji se od nekoliko dijelova:

  • likovna radionica
  • glazbena radionica
  • dramska radionica
  • istraživačka radionica
  • radionica izrade društvenih igara
  • mini projekti

Podrazumijeva niz radionica u kontinuitetu koje djeci pomažu usvojiti određeno znanje i vještine, potiču kreativnost i maštu, omogućavaju pravilan razvoj samopouzdanja i pozitivne slike o sebi. Ljepotom stvaranja i s ciljem uspjeha djeca postižu vrhunske rezultate u svom razvoju.

Kroz različite etape Radionice, djeca počinju razumjeti i cijeniti produkt vlastitog rada. Ponos koji dijete osjeća nakon što sam izradi igru poput ‘Čovječe ne ljuti se’ ublažava čak i poraz u istoj. To je djetetov pokretač za dalje stvaranje i učenje kroz igru.

Radionice su prilagođene različitom uzrastu i mogućnostima djece, a cilj im je isti – pomoć u pravilnom intelektualnom, estetskom, radnom i kreativnom razvoju.

Godišnja radionica odvija se u 3 dobne skupine:

  • od 2 do 4 godine
  • od 4 do 6 godina
  • od 6 do 10 godina

KREATIVNI ENGLESKI

Ova radionica namijenjena je djeci od 4 do 7 godina. Koncipirana je tako da djeca u poticajnom okruženju, uz brzu izmjenu aktivnosti, fizičkih i intelektualnih, upijaju veliki broj novih pojmova. Kroz originalne igre i kreativni izričaj djeca zaokružuju cjelinu naučenog, sve napravljeno nose kući te i na takav način dodatno u memoriju pohranjuju naučeno.

Na svim našim radionicama važan je rad u malim grupama, do 8 djece, baziran na timskom radu i postizanju konkretnih rezultata. Većinu svojih radova djeca nose kući i time donose dašak svoje osobnosti i kreativnosti u svoj životni prostor.

Radionice se održavaju jednom ili dva puta tjedno po 60 min.

Upisi su mogući tijekom cijele godine.

Likovna radionica

Likovna radionica podrazumijeva usvajanje i razvoj raznih likovnih vještina i talenata. Sastoji se od nekoliko elemenata u kojima djeca razvijaju smisao za lijepo, maštu, kreativnost i usvajaju vještine i znanje.

Prvi od elemenata je likovno izražavanje slikanjem i crtanjem kroz razne tehnike. S obzirom da djeca lakše i bez zadrške, slikarskim i crtačkim tehnikama, izražavaju svoje osjećaje i misli, naš je cilj približiti ih tom načinu. Osim što je to jedan od najboljih načina da se izraze, djeca ujedno vježbaju finu motoriku pokretima olovkom, kistom, ugljenom ili grančicama.

Maštu i kreativnost nadograđuju likovnim izražajem modeliranja u tijestu, glini i plastelinu. Modeliranje je također dobar način razvoja preciznosti, usklađenosti i ravnoteže. Individualnom ili grupnom izradom maketa i sličnih trodimenzionalnih izražaja djeca razvijaju smisao za prostor i orijentaciju.

Mnoštvo prirodnih materijala koje se koristi u Likovnoj radionici omogućuje djeci upoznati se i približiti prirodi, te na kreativan način usvojiti znanje, dok mnoštvo pedagoški neoblikovanog materijala podiže svijest o važnosti ekologije i recikliranja.

Glazbena radionica

Glazba je dio naše svakidašnjice. Od takta, preko zvuka do melodije, Mali kreativci stiču za njih nova i posebno vrijedna znanja o glazbi.

Slušanjem glazbe djeca razvijaju svoj sluh i osjećaj za glazbu, pjevanjem se rješavaju moguće povučenosti i raste im samopouzdanje, a sviranjem usvajaju vještinu i znanje o taktovima, tonovima, melodiji, skladbi i naposlijetku o instrumentima.

Glazbena radionica djeci omogućava upoznavanje instrumenata i njihovih dijelova kroz izradu istih, od pedagoški neoblikovanog materijala.

Dramska radionica

Dramska radionica osmišljena je prvenstveno u svrhu razvoja govora i komunikacijskih vještina. Djeca dobivaju priliku izraziti se na posve nov način.

Gluma je jedan od segmenata Dramske radionice, a ona pomaže u razvoju samopouzdanja, otklanja sramežljivost i povučenost, te potiče kreativnost u mnogo oblika. Djeca se uživaju povremeno pretvarati da su netko drugi, jer im se na taj način pruža prilika glasno reći što misle ili osjećaju, a da pritom ne budu izložena kritici. Gluma im daje priliku proširiti svoj vokabular i poboljšati izražavanje.

Lutkarstvo je drugi dio Dramske radionice. Djeca izradom lutaka i njihovom manipulacijom udahnu u njih dušu i osobnost. Podjela uloga u lutkarskom sadržaju i glumi, dobar je pokretač socijalnog razvoja jer djeca među sobom biraju i dogovaraju se. Također, Mali kreativci sudjeluju u stvaranju dramskog teksta što im omogućava razvoj mašte.

Na kraju Dramske radionice djeca stvaraju finalni produkt u obliku glumačke ili lutkarske predstave, ili kratkog filma kojim vide rezultat svog zalaganja i koji im pruža osjećaj uspješnosti.

Istraživačka radionica

Istraživačka radionica je najvažnija u cilju učenja. Svako dijete najbolje usvaja znanje kroz aktivno sudjelovanje, isprobavanje, manipuliranje, testiranje i provjeravanje.

Znanje, koje dijete usvoji na prirodan način, ostaje za cijeli život. Taj je način djeci najlakši, najinteresantniji i jedini pravi.

Istraživačka radionica je zamišljena kao niz nedokazanih teorija koje treba provjeriti i dokazati. Na principu eksperimenata Mali kreativci istražuju prirodne pojave, odnose među predmetima i kemijske utjecaje na prirodu. Osim što se spektar znanja kod svakog djeteta znatno proširuje, u ovim radionicama djeca dobivaju potvrdu ili negaciju raznih saznanja. Vrlo je važno djeci dati priliku da samostalno istražuju jer je to najbolji način intelektualnog razvoja.

Djeca imaju priliku bilježiti rezultate svojih istraživanja u svrhu ponovnog provjeravanja istih, na plakatima, papirima ili u bilježnicama.

Radionica izrade društvenih igara

Ovom radionicom, na vrlo kreativan i edukativan način djeca osmišljavaju vlastite društvene i stolno-manipulativne igre. Na ovaj način djeca razvijaju vlastitu kreativnost i otkrivaju nove načine zabave.

Njihove igre izrađene njihovim rukama pružaju im nove poglede na zabavu u društvu ili bez njega. Djeca proširuju svoje znanje izradom konkretnih stvari kojima su okruženi.

Vrlo često djeca ne razumiju vrijednost igračaka i igara jer su u današnje vrijeme okruženi mnoštvom, ali na ovoj radionici djeca shvate vrijednost vlastitog truda.

Uz razvoj mašte i kreativnosti, ova radionica daje prednost razvoju fine motorike u izradi sitnih dijelova.

Cilj je djeci približiti spoznaju o tome koliko mogu sami i za što su sve sposobni. Isto tako, njihov trud i angažman daju neprocjenjiv produkt – vlastita igra za sebe i svoje prijatelje!

Mali kreativci izrađuju igre s pravilima, igre s kockom, društvene i samostalne igre, igre u prostoru, igre u paru, puzzle, slagalice, pokrivaljke, premetaljke i slično.

Mini projekti

Projekti su niz aktivnosti koje prate jednu temu.

Rad na mini projektu je jedan od najboljih načina učenja za djecu. Kroz odabranu temu projekta djeca dublje proučavaju i otkrivaju nove spoznaje o svijetu oko sebe.

Projekt je dublji i širi pogled na naizgled jednostavne stvari ili pojave. On počinje planom , ali njegov tijek i završetak ovisi o interesima djece. Oni sami, postavljanjem pitanja i hipoteza , zatim istraživanjem i manipuliranjem, dolaze do odgovora i potvrda. Mnoštvo materijala i poticaja omogućuje djeci da istražuju te na taj način djeluju.

Odabir teme je uvijek prilagođen dobi djece i njihovim interesima.

Kroz likovno izražavanje djeca na temu mini projekta bilježe svoje rezultate, misli, pretpostavke. Na temelju već postojećih znanja i iskustva, djeca spoznaju neka nova znanja upotrebljiva u svakodnevnom životu i životno – praktičnim aktivnostima.

Radom na mini projektu, djeca upotpunjuju svoje znanje i obogaćuju ga.

Prijava na ogledni sat

12 + 13 =

Podaci koje upisujete u ovaj formular bit će korišteni isključivo u svrhu odgovaranja na Vaš upit te neće biti upotrebljavani ni za što drugo.

Prijava na newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu i dobivajte redovite obavijesti o našim aktivnostima.

Uspješno ste se prijavili na našu newsletter listu! Povremeno ćemo Vas obavijestiti o našim aktivnostima! Hvala!